Alla inlägg under april 2011

Av Louise Edvardsson - 16 april 2011 13:12

JA,idag klockan 4 ska vi äta hos mormor det blir norge torsk vi hadde kvar sen ifjol mormor skulle ge Lennart och Diva (katter) torsk det stod på spisen en panna med torsk jag kom fram till den tog en sked och åt mycket men mormor och mamma och pappa och julia och morfar gillar bara torsk med salt men jag ska ha osaltad det är mycket godare. Men vi ska inte äta upp katternas torsk vi har kokat ny som vi ska äta men inte pappa för att han jobbar, han jobbar i Dannemora i gruva jag vill inte att han ska jobba i Dannemora och i gruva tänk om det rasar igen om han gör illa sig och dör det är därför jag inte vill att han ska jobba i gruva det borde inte finnas gruvor men han har sagt att hela familjen  ska följa med till gruvan och att jag och syrran ska gå ner med pappa i gruvan men mamma vågar inte. Ja, nu ska jag logga ut har ont i händerna.


                                           HEJ DÅ!!!!

Presentation


Hej på den här bloggen kmr jag att skriva om mitt liv och så hoppas du/
ni gillar den //Louise

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards